Min åsikt!

Hej min tråkiga blogg!

Som ofta ligger på is. Har jobbat sjukt mycket det senaste halvåret, nu är det lugnare och i mitt undermedvetna bubblar  det upp till ytan när jag blir förbannad eller tycker något. Något som inte alla andra tycker. Har tappat lusten att tjata om att gräset är grönt när alla andra redan berättat det hundratals gånger, bara för att det måste få fram sin åsikt, här och nu, gärna högst.


Iaf.. Heat..    

 Heat är (var) underbara, men vad fan Erik Grönwall....som förstör massa underbar 80 tals rock. Nej tack, hejdå Heat, hej mainstream! Kan man överleva med ett helt okej, trots melodifestivalen (det var förra årets melodifestival, inte årets när hela mainstream Sverige höll andan pga Crash byxor) (suck) och ändå få spela på SRF, så ska man vara glad. Att sedan ta in Erik Grönwall?! Då är man fan desperat Antar att folk som läser här inte bryr sej ett skit om vem som spelar vad eller hur äkta någonting är bara man kan sjunga med på fyllan och göra horns så är man sjukt jälva hårdrock. NOT. Kommer sakna Kenny otroligt mycket. Aftonbladet och Expressen kan ju fortsätta klappa sina händer åt Erik Grönwall.. jag orkar inte. Verkligen inte alls.


Näe, nu ska jag bli oppererad.. Bye

Kommentarer
Postat av: mandy

men gud.. tråkiga fördomar? bara för att dom tar in en kille som varit med i idol ändras inte musiken? "förstör massa underbar 80 tals rock", vafan har det med erik grönwall att göra? han är en bra sångare och det bästa substitutet för kenny, som är näst intill oersättlig. det är jävligt korkat av dig att inte ens ge musiken en chans, och det är du som inte bryr dig ett skit om hur "äkta" någonting är. tänk lite.

2010-09-02 @ 13:34:05
URL: http://mandyrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0